• A kosarad üres.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) határozzák meg a PHI Alapítvány (a továbbiakban: Alapítvány) üzemeltetésében működő phialapitvany.hu honlap (a továbbiakban: Honlap) felhasználásának feltételeit. A Honlap, illetve egyes tartalmi elemeinek megnyitása, s bármely szolgáltatás igénybevétele a Honlap használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételek és az adatvédelmi tájékoztató elolvasását és elfogadását jelenti. Az adományozás, illetve a termék- és szolgáltatás rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, az adományozás, illetve rendelés feladásával Ön elfogadja ezeket.

 

I. Üzemeltetői adatok

Név: PHI Alapítvány
Székhely: 1085 Budapest, Üllői út 32.
Adószám: 18940626-2-42
Nyilvántartási szám: 01-01-0012509
Ügyfélszolgálat: phi@phialapitvany.hu
Telefon: +36 30 632-2066

 

II. Fogalmak jelen ÁSZF alkalmazásában:

Anyagi támogatás: A Támogató által a Támogatott számára, projektje segítésére, ellenszolgáltatás nélkül, pénzeszközben nyújtott összeg.

Anyagi támogató: Anyagi támogatást nyújtó személy vagy szervezet.

Fizető: Vásárló és Agyagi támogató, aki a Honlapon lévő fizetési módok egyike használatával Terméket vásárol, vagy Anyagi Támogatást nyújt.

 

 

Projekt: Azon ötletek, kezdeményezések, amelyek megfeleltek az Alapítvány által támasztott feltételeknek, és az Alapítvány lehetőséget biztosított számukra, hogy nyilvánosan megjelenjenek a Honlapon, kampányuk legyen.

Látogató: A honlap tartalmát részben vagy egészben megismerő személy.

Támogatás: Jelen ÁSZF elfogadásával nyújtott Anyagi támogatás, vagy egyéb támogatás.

Támogató: A honlapon található projekteket támogató magánszemély vagy szervezet, amely elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket. A Támogató lehet Anyagi támogató, vagy egyéb támogató.

Támogatott: Magánszemély, magánszemélyek csoportja, vagy civil szervezet, amely Projektjének támogatására igénybe veszi a Honlap szolgáltatásait és a Honlap használatára engedélyt kapott az Alapítványtól.

Termék: a Honlapon megvásárlásra kínált árucikk, vagy szolgáltatás, melyet nem az Alapítvány végez el.

Vásárló: Magánszemély, vagy szervezet, aki Terméket, vagy Termékként kínált szolgáltatást anyagi ellenszolgáltatás fejében megvásárol.

 

III. Általános feltételek

A Honlapon kapható Termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a Honlapon leadott rendelésekre érvényesek. Az árak és a megjelenített Termékek egyes viszonteladói üzletekben eltérhetnek a Honlapon látottaktól. A Honlapon látható promóciók (pl. általános akciós időszakok, kuponkedvezmények, stb…) szintén csak a Honlapon való rendelés feladása esetén érvényesek, a bolti vásárlásoknál nem feltétlenül érhetők el.

A Honlapon szereplő Termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. Amennyiben technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható Termék jelenik meg a Honlapon, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely Termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeressük a Vásárlót. Az ilyen megrendeléseket csak a Vásárlóval való egyeztetés után, beleegyezésével vesszük érvényesnek.

 

IV. Szállítási/átvételi módok (Termékrendelés esetén)

A Honlapon kiválasztott Termékek házhozszállítással, vagy csomagautomatába szállítással rendelhetők meg. Személyes átvételre nincs lehetőség. Amennyiben személyesen szeretné a Termékeket megnézni, javasoljuk, hogy keresse fel viszonteladói felületeinket.

Házhozszállítás:
Amennyiben a kiválasztott Terméke(ke)t házhozszállítással rendeli meg, úgy azt bruttó 1290 Ft-os díj ellenében, várhatóan 1-5 munkanapos határidővel az MPL szállítócég juttatja el Önhöz. A Termékek házhozszállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk. A csomagok pontos kiszállítását a PHI Alapítvány nem tudja befolyásolni, a csomagokat az MPL futárai az adott napon összegyűlt címlista legoptimálisabb teljesítése mentén végzi.

Csomagautomata:
Lehetősége van csomagját FoxPost csomagautomatába kérni. Ennek költsége 990 Ft. Figyelem! A csomagautomata mindössze három napig tárolja küldeményét!

 

V. Fizetési módok (mind Támogatás, mind Termék vásárlás esetén)

  1. Bankkártyás (előre) fizetés
  2. Banki átutalással (előre) fizetés

Honlapunkon utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

Bankkártyás fizetés lépései:

  1. A „Rendelés”, vagy “Támogatom” gombra kattintva Fizető átkerül a CIB fizetési oldalára, ahol adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerben.
  4. A fizetés eredményéről Fizető e-mail útján is értesítést kap, valamint visszakerül a Honlapra.

A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

Elfogadott kártyatípusok: 

  • MasterCard
  • Maestro
  • VISA
  • VISA Electron, melynek interneten történő használata a kibocsátó banktól függ. A kibocsátó bank határozhatja meg, hogy engedélyezi-e a kártyát internetes, úgynevezett ‘Cnp’-‘Card not present’ típusú tranzakciók végzésére.
  • V PAY
  • Egyes internetes kártyák (webkártyák).

Biztonság:

Online fizetés során a kért adatok megadását követően Honlapunk fizetést előkészítő oldaláról Fizető a CIB biztonságos fizetőoldalára kerül át, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A CIB fizetőoldal adattartalmáról Alapítványunk nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Fizető bankkártyájának adatait az Alapítvány semmilyen szerveren nem őrzi, nincs hozzáférése a kártyaadatokhoz, nem tud utólag újabb tranzakciókat indítani az kártya adataival, így ezt minden esetben a Fizetőnek kell megtennie, ha ismét vásárol, vagy adományoz a Honlapon.

Az Alapítvány hozzáfér ugyanakkor az adott napi tranzakciók listájához, ahol ellenőrizni tudja, hogy sikeres volt-e a fizetés. Ezen a felületen Fizető kártyájának első 6 és utolsó 4 karaktere látható, ill. a kártya lejérati dátuma. A biztonsági kódot, a teljes kártyaszámot és Fizető nevét az Alapítvány nem tudja elérni, így nem tud visszaélni Fizető adataival.

Amennyiben valamilyen oknál fogva Vásárló eláll utólag a már kifizetett termékrendeléstől, az Alapítvány kezdeményezheti az átutalt összeg visszautalását. Ilyenkor általában azonnal visszaérkezik a korábban kifizetett összeg Vásárló számlájára.

Abban az esetben, ha nem tudjuk teljes egészében teljesíteni előre kifizetett a termékrendelést, az átutalt összeget visszautaljuk azonnal Vásárló számlájára. Már rögzített adományok visszafizetésére nincsen mód.

 

VI. A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei (Termék vásárlása esetén)

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a Vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia postacímünkre. Alapítványunk kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a Vásárló számára, a Termék visszajuttatásáról azonban neki kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie. 

Sérült, hibás termék javítása/cserélése

Amennyiben a Termék gyártási hibás, vagy valamilyen oknál fogva sérülten, hiányosan érkezett, kérjük első lépésként írjon nekünk a phi@phialapitvany.hu címre. Ha nem tudjuk így orvosolni, postacímünkre visszajuttatva, számla ellenében kicseréljük. Ha nincs már az adott Termékből raktáron, levásárolhatja az árát, vagy visszafizetjük azt.

 

VII. Egyéb szerződési feltételek

Az ÁSZF tartalmazza Az Alapítvány és a Honlapot használó személyek, szervezetek közötti szolgáltatási viszonyban a felek jogait és kötelezettségeit. Az Alapítvány nem vállal felelősséget a felhasználók tevékenységéért, és rajta keresztül a Támogatók a Támogatottak felé nem érvényesíthetnek jogokat.

Amennyiben a Támogatott érdekkörében felmerült szerződésszegés, vagy más jogellenes magatartás következtében az Alapítványt kár éri, vagy vele szemben ilyen igényt terjesztenek elő, úgy őt a Támogatott köteles a következmények alól mentesíteni, a folyamatban lévő eljárás esetében mentesítését elősegíteni, peres eljárás esetén beavatkozóként perbe lépni.

Az Alapítvány fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatások igénybevételét ne engedélyezze.

Az Alapítvány érdekkörén kívül eső technikai problémákért (különösen, de nem kizárólag e-mail cím törlése, elérhetetlensége, kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, a hálózati leterheltség, a hálózati torlódás, a lefedettség, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása) az Alapítványt felelősség nem terheli és kizár mindennemű kártérítési igényt. Az Alapítvány kizárja a felelősségét a Honlap rajta kívülálló okokból történő meghibásodásáért, amely időtartam alatt az nem, vagy korlátozottan használható, ugyanakkor haladéktalanul megtesz minden szükséges intézkedést annak érdekében, hogy a hiba okát mielőbb feltárja, illetve megszüntesse.

Az Alapítvány vállalja, hogy vitás kérdésekben kölcsönös megegyezésre törekszik, és együttműködést tanúsít a vita kölcsönösen elfogadható rendezése érdekében.